Maternal
No hay tarea
K I
no hay tarea
KII A y B
No hay tarea
Preprimaria
Preprimaria
Realizar las sumas de la página 79 del libro de matemáticas
Repeat 4 times words from list 7
PRIMARIA
Repeat 4 times words from list 7
PRIMARIA
Español
1 A , B
Resolver ejercicio de matemáticas.
Traer carta para mi amigo especial.
2 A- B-C
Resolver ejercicio de matemáticas.
Traer carta para mi amigo especial.
2 A- B-C
Mat. Ordenar los números de menor a mayor de la pág. 167, pegarlos en la pág. 165.
Traer carta para mi amigo especial.
3º A y B
Decorar mi fulanito hermoso. Día del Amor y la Amistad.
Traer la carta para mi amigo especial.
4º A y B
Traer carta para mi amigo especial.
3º A y B
Decorar mi fulanito hermoso. Día del Amor y la Amistad.
Traer la carta para mi amigo especial.
4º A y B
Decorar mi fulanito. Día del Amor y la Amistad.
Traer la carta para mi amigo especial.
5º A y B
Resolver hoja impresa de Mat. Retos. Traer credencial para la salida cultural.
Traer carta para mi amigo especial.
Mandamos temario de exámenes.
6º A y B
Traer la carta para mi amigo especial.
5º A y B
Resolver hoja impresa de Mat. Retos. Traer credencial para la salida cultural.
Traer carta para mi amigo especial.
Mandamos temario de exámenes.
6º A y B
Mat. Ingenium pág. 75
Geog. Ilustrar tema.
Traer carta para mi amigo especial.
INGLÉS
Geog. Ilustrar tema.
Traer carta para mi amigo especial.
INGLÉS
1 °A-B
Grammar: Illustrate subject pronouns with some cutouts
Bring letter for special friend
2° A-B-C
Grammar: Answer exercise in notebook ( sentences).
Bring letter for special friend.
Grammar: Illustrate subject pronouns with some cutouts
Bring letter for special friend
2° A-B-C
Grammar: Answer exercise in notebook ( sentences).
Bring letter for special friend.
3°A-B
Change the regular verbs to past tense: cry, enjoy, care, call, label, burry, stay, explain, remind.
Bring letter for special friend.
Change the regular verbs to past tense: cry, enjoy, care, call, label, burry, stay, explain, remind.
Bring letter for special friend.
4 °A-B
Remember to bring your letter for special friends.
Remember to bring your letter for special friends.
5°A-B
Irregular b¿verbs 61-70 repeat 3 times with colors, red, orange, and brown, spelling: finish drawings, solve the exercise and repetitions with colors and cursive
Bring your letter to your special friend.
Bring your letter to your special friend.
6°A-B
Bring a mini map of Mexico with names and borders lines
Bring your letter for your special friend.
Bring your letter for your special friend.