Maternal
No hay tarea
K I
Identificar las partes del renglón y remarcarlas con el color
correspondiente:
techo: azul
panza: amarillo
piso: rojo
Escribe tu nombre en cada renglón usando rojo para la
mayúscula y lápiz para las minúsculas
Preprimaria
Realizar página73 del libro de matemáticas
Repeat 4 times each word of List 5
correspondiente:
techo: azul
panza: amarillo
piso: rojo
Escribe tu nombre en cada renglón usando rojo para la
mayúscula y lápiz para las minúsculas
Preprimaria
Realizar página73 del libro de matemáticas
Repeat 4 times each word of List 5
PRIMARIA
Español
1 A , B
Pegar una decena de objetos en Matemáticas.
2 A- B-C
Pegar una decena de objetos en Matemáticas.
2 A- B-C
Grupo A: Mat. Aprenderme tablas del 5
Español: Glifos 61, 62, 63.
Gupo B: Español Glifos págs. 62, 63 y 64
3º A y B
Hacer lista #1 de Español con letra cursiva, dibujos y colores.
Traer el libro para hacer reporte.
4º A y B
Español: Glifos 61, 62, 63.
Gupo B: Español Glifos págs. 62, 63 y 64
3º A y B
Hacer lista #1 de Español con letra cursiva, dibujos y colores.
Traer el libro para hacer reporte.
4º A y B
Traer una pulsera blanca de listón.
Dibujo "El Estado de México teñido de Paz" con una frase tuya acerca de la Paz.
Reporte de lectura 8 de Febrero págs. 32 a 55
5º A y B
No hay tarea.
6º A y B
Dibujo "El Estado de México teñido de Paz" con una frase tuya acerca de la Paz.
Reporte de lectura 8 de Febrero págs. 32 a 55
5º A y B
No hay tarea.
6º A y B
Grupo A :Civismo. Traer encuesta.
Grupo B: Civismo No a las trampas y encuesta.
INGLÉS
Grupo B: Civismo No a las trampas y encuesta.
INGLÉS
1 °A-B
Spelling: Sign quiz 13, repeat 3 mistakes each one.
Book Report for next January 27th ( or before)
2° A-B-C
Spelling: study compund words from spelling lists 15.
Book report for January 26th
Spelling: Sign quiz 13, repeat 3 mistakes each one.
Book Report for next January 27th ( or before)
2° A-B-C
Spelling: study compund words from spelling lists 15.
Book report for January 26th
3°A-B
Answer exercise from the notebook ( pronoun verb agreement)
For Thusday bring and old T-shirt , clay and paintbrush
BOOK REPORT February 5th
Answer exercise from the notebook ( pronoun verb agreement)
For Thusday bring and old T-shirt , clay and paintbrush
BOOK REPORT February 5th
4 °A-B
Grammar: Answer activity about past participle in your notebook
BOOK REPORT for February 3rd
5°A-B
Spelling repeat 3 times each word with colors and cursive and solve the exercises, the video will be delivered tomorrow. Irregular verbs 31-40 repeat them 3times using colors: red, orange and brown. Study for a quiz vocabulary lesson 14, passive voice and list 14 for a dictation.
BOOK REPORT for February 4th
BOOK REPORT for February 4th
6°A-B
Speling: Create a nice wordsearch using words of lesson 14, repeat 3 times 12 words with 6 minidrawings, Grammar: Repeat 5 times your mistakes from irregular verbs.
Book Report: Summary Article January 26th ( printed)
Book Report: Summary Article January 26th ( printed)